מצבו הרפואי של הרב פינטו מידרדר, חסידיו חוששים לחייו

    המדינה מתעלמת מהמצב הקשה בבריאות של כבוד האדמו"ר פינטו, אני לא רוצה לחשוב על הגרוע מכל. לא נסלח ולא נשכח. זו עוולה קשה ואכזרית שתיחקק לדורות עם ישראל, זה מקומם
    ישראל פריי 5 Comment on מצבו הרפואי של הרב פינטו מידרדר, חסידיו חוששים לחייו

    שגרת מאסרו של האדמו"ר יאשיהו פינטו, לא מרפה את ידי תלמידיו: מקורביו טוענים כי מצבו מידרדר וכי הוא נתון בסכנת חיים • הם גם מאוכזבים מהפוליטיקאים שלא "הצליחו" לחלץ את רבם מהכלא • מבטיחים: "נעשה הכל שמישהו במדינה הזו יתעורר"

    המדינה מתעלמת מהמצב הקשה בבריאות של כבוד האדמו"ר פינטו, אני לא רוצה לחשוב על הגרוע מכל. לא נסלח ולא נשכח. זו עוולה קשה ואכזרית שתיחקק לדורות עם ישראל, זה מקומם
    10:02
    26.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ סעדה על ההחלטה בהאג: בית הדין נטול סמכויות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגרת מאסרו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לא מרפה את ידי תלמידיו. מחוץ לשערי כלא ניצן מתאספים במשמרות מאות מתלמידיו ומבקשים להעביר מסר של חיזוק ומחאה, לצד המשך קול זעקה בקמפיין תקשורתי המיועד להשפיע על דעת הקהל.

    מצבו הרפואי של הרב מהווה כעת העילה המרכזית בגינה מבקשים התלמידים והמקורבים להקל בתנאי מעצרו ולהביא לשחרורו של מורם ורבם. היום התקיימה בקהילת שובה ישראל בארץ ובעולם תפילה מיוחדת בעד הרב פינטו, לאור דברי מקורבו בן ציון עטיה הטוען להידרדרות דרסטית במצבו הבריאותי הקשה.

    החסידים טוענים כי בשל המעצר בכלא ניצן, סובל הרב מסיבוכים עקב מחלת הסרטן וזיהומים נוספים, והשהיה במצב זה במתקן הרפואי ניצן שיש בו סבירות גבוה להידבקות בחיידקים ובמצב רפואי מוחלש – משמעותה סכנת חיים מוחשית. כל זה בנוסף לעצירת הטיפולים שהאדמו״ר השהה עקב הקושי.

    רווה אופיר, מחסידי האדמו"ר אומר לאתר 'קול חי' כי המצב בלתי נסבל. "המדינה מתעלמת מהמצב הקשה בבריאות של כבוד האדמו"ר פינטו, אני לא רוצה לחשוב על הגרוע מכל. לא נסלח ולא נשכח. זו עוולה קשה ואכזרית שתיחקק לדורות עם ישראל, זה מקומם".

    בן ציון עטיה מוסיף: "אנחנו לא נשב בשקט. עכשיו שזה נוגע לבריאותו של כבוד האדמו"ר ויש סכנת חיים ממשית, נעשה הכל שמישהו במדינה הזו יתעורר. די כבר לאכזריות הקשה, היכן המנהיגים במדינה?! רק שיש בחירות רואים אותם, אני קורא לכם מנהיגים אמתיים, לעורר רחמים לפעול בכל מישור אפשרי לשחרורו המידי של מנהיג קדוש רוחני".

    עטיה מוסיף בהתלהבות: "האדמו"ר פינטו שכל כולו למען הכלל והחלש בחברה, זו בושה גדולה למדינה שמתנהגים באכזריות עם קהילה שלמה בארץ ובעולם. לא מעניין אותנו פולטיקה, מענין שמישהו יתעורר ויעשה משהו".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      שה' ישלח לו רפואה שלמה

    2. 3

      זהו חוסר הבנה במשטר רמוקרטי.
      אין ביכולת המערכת הפוליטית לשחרר את הרב פינטו !
      רק ביכולת מערכת המשפט.

    3. 2

      רבינו ישיאהו פינטו בן הרבנית חיה לאורך ימים